Text in Swedish: Någon som pratar svenska här?

Hej!
Jag vill komma i kontakt med alla som pratar svenska och som har lust/behov av informationsutbyte kring Bubble.

Gino

Jajamen! Var bor du?

1 Like

Hei! Jeg er norsk, og forstår svensk :slight_smile:
Bor i Trondheim, og har brukt Bubble i ca et år.
Jeg bruker det hovedsaklig for mitt nyeste prosjekt, Tatimer.no, som er en markedsplass for undervisningsformidling. Tatimer.no er i en veldig tidlig fase, og jeg jobber med en ny versjon nå, basert på tilbakemeldinger fra brukere.

Hva gjør dere?

1 Like

Hej grabbar!

Vad trevligt att se er här! Det kändes lite tomt utan några nordiska medborgare på Bubble.

pnodseth: vilken trevlig sajt du håller på med, jag gillade utseendet, det kommer säkert att gå jättebra!

philledille: vilka saker har du lärt dig och vilka saker skulle du vilja lära dig?

Till båda två: själv hoppas jag att kunna lära mig om “threads”, dvs om hur någon kan svara på någon annans inlägg, t ex som man gör i Facebook när någon publicerar en bild om våren och andra kommenterar det. Kan någon av er lära mig det?

Skriv gärna här om det är något ni vill lära er, vi kanske råkar ha svaret, vet vet :slight_smile:

Hälsningar

Gino

Förresten, jag bor i Göteborg :slight_smile:

Å lage kommentarer/threads er ikke så vanskelig. Hvor mye kan du fra før? Har du gått gjennom de grunneleggende tutorials som er tilgjengelig her?

Hej!!
Jag kan tyvärr inget om threads. Har du hittat någon bra tutorial här om det?
Det vore toppen om du ville visa mig någon.
Tack så mycket!

Jeg tror ikke det er noen tutorials spesifikt om threads, men jeg vil anbefale deg å gå gjennom alle tutorials for å få en grunnleggende forståelse av Bubble og hvordan det fungerer. Da blir det enklere å forstå hvordan man kan organisere en app til å lage f.eks threads.

Dersom du ønsker å lage en helt basic funksjonalitet med et bilde man skal kunne kommentere under kan du for eksempel gjøre følgende:

  • Lag en datatype kalt “Comment” som inneholder field types:
  • Message (text)
  • Lag en datatype kalt “Bilde” som inneholder field types:
  • Picture (image)
  • Comments (list of Comments)

Tack för ditt svar, jag gillade verkligen det!
Jag har redan lärt mig det “basic-basics”, och jag ska testa enligt din intressanta punktlista.
Tusen tusen tack, pnodseth! :slight_smile:

1 Like